Kamis, 03 Maret 2011

Gadis Jail(ngakak gan)

di sebuah pantai tepatnya di pantai paris ada seorang bule yg bugil  lalu ia pun malu sewaktu ada gadis kecil yang melihatnya 
dengan cepat-cepat ia mencari koran untuk menutupi kemaluannya

lalu gadis kecil itu pun dengan heran bertanya pada si bule tersebut
**ini dia percakapannya **

gadis kecil : "om itu apa om yg di tutupin??"
bule : "(karna tidak mau mengecewakan anak kecil dan supaya terhindar dari rasa malu si bule mnjawab) owh ini burung pipit"
gadis kecil : "(gadis kecil itu masih ) boleh lihat om?"
bule : "(dengan perasaan deg2an takut malu si bule menjawab) jangan nak om mau tidur besok aja ya nak"
gadis kecil :"baik om"(dalam hati si gadis ini pun penasaran dan ingin melihatnya)
** bule pun tertidur **


1 jam kemudian  terdengar bunyi "Niiinuuu...niiinuuu...niinuu..."
si bule itupun terbangun dari tidurnya yg lelap
waktu ia bangun ia merasa ada yang aneh
si bule dalam hati bertanya-tanya mengapa diriku ada di mobil ambulance
lalu seorang lelaki tua mendampinginya dan terjadilah percakapan

lelaki tua :"dah siuman nak?"
bule : "loh memang knp dengan saya pak??,knp saya ada di sini??(sambil melihat kemaluannya yg tertutupi koran) dalam hati si bule bertanya (knp anu saya?)
lelaki tua :"begini nak tadi saya melihat anda tertidur dengan kemaluan yg hancur seperti itu,lalu saya menelefon ambulance nah skarang anda ada di sini.
bule :"loh mengapa dengan anu saya??"
lelaki tua :" saya kurang tau coba ceritakan kembali sebelum anda tertidur"
Bule :"(Bercerita serinci rincinya tentang percakapan dengan gadis kecil tadi)"
lelaki tua :"sebaiknya kita tanyakan pada gadis kecil tersebut"
Bule :"baiklah tapi setelah anu saya di obati ya"
lelaki tua :"oke nak"
** Setelah anu si bule di obati **

dia mencari gadis kecil yang ia ajak bicara itu
lalu bertemulah dia dengan gadis kecil itu dan ia bertanya

Bule :"hey nak apa yg kau lakukan pada burung pipitku?"
Gadis kecil :"(dengan perasaan tidak bersalah ia berkata)waktu om tidur aku melihat burung pipit itu lalu aku bermain dengannya,setelah lama bermain dengannya tiba tiba dia muntah ke arah mukaku.lalu aku marah dengan burung pipit itu..aku patahkan paruhnya,lalu aku pecahkan telur telurnya dan sekalian aku bakar sangkarnya"
Bule :"hah !#!%$^&&%#^&%#&"(kembali pingsan nih bule)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar